بازسازی و نوسازی

_ بازسازی در آرشیت

  انتخاب یک تیم برای بازسازی منزل یا محل کارتان در صورتی که با درستی انجام بشود ، باعث می شود تا یک تجربه ی شیرین و خوشایند از بازسازی داشته باشید. اما در صورتی که این موضوع درست نباشد ، باعث می شود تا کار به مشکل برخورد کند. به همین دلیل توصیه ما این است که از تیم های حرفه ای برای بازسازی استفاده کنید. در این صفحه مراحل بازسازی در شرکت آرشیت را خدمتتان عرض خواهم کرد.

1 – بازدید از محل و مشاوره

  کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حاضر خواهند بود تا با شنیدن نیاز های شما ، بررسی فنی و موشکافانه ای از شرایط و محیط خواهند داشت و نسبت به مشاوره اقدام می کنند و جهت بررسی و تطابق با استعلامات مشورت با تیم فنی و طراحی مجددا به دفتر باز می گردند تا مراتب را خدمت شما اعلام کنند.

2 – بررسی و اعلام قیمت روز

  مرحله ی بعدی کارشناس اعزامی ، با اعلام وضعیت ، تیم را در روند کار قرار می دهد و با هم اندیشی در جهت رفع نیاز کارفرما و رفع نواقص اساسی که کارشناس بازدید لازم می بیند ، به صورت حدودی و کلی قیمت از دفتر آرشیت به کارفرما اعلام می شود که این حدودی قیمت دادن با توجه به شرایط کنونی و پرنوسان بازار کاملا منطقی است.

3 – طراحی دو بعدی و سه بعدی

  مرحله ی بعد نسبت به قرارداد ، طراحی اقدام می شود. این طراحی مزیت های بیشماری دارد :
  • اولا می توان با مشخص شدن دقیق متریال ، قیمت دقیق و به روز آن انجام بشود
  • دوما کار مشخص شده و دوباره کاری ندارد
  • سوما کارفرما چشم انداز مناسب خواهد داشت
  • و …..
ابتدا طرح دو بعدی عرضه می شود سپس بعد از نهایی شدن ، طرح سه بعدی عرضه می شود.

4 – قرارداد ساخت

  بعد از این مرحله ها ، مرحله ی اصلی اجراست که به طور کلی چند صورت است ، به صورت چکی یا مقطوع ، دستمزد ، تامین مصالح و یا مدیریت پیمانه که با توجه به شرایط فعلی بازار به نفع هر دو طرف قرارداد است که به صورت مدیریت پیمانه قرارداد بسته می شود.

5 – پروژه

  بعد از بستن قرارداد پیمانه نوبت به پروژه می رسد. با توجه کردن تیم اجرایی نسبت به آماده سازی ، تخریب ، زیرسازی و روسازی طبق نقشه انجام می شود

6 – نظافت و چیدمان

  پس از نظافت پروژه و محیط های درگیر با پروژه ، با کارفرما نسبت به تامین مبلمان اقدام می شود تا با رعایت اصول معماری و فنگ شویی نسبت به کاربردی شدن فضا اقدام کنیم